Play Plus

Uslovi korišćenja

Opšti uslovi korišćenja

Opšti uslovi korišćenja i poslovanja Internet prodavnice definisani su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i dobrom praksom poslovanja naše firme. Internet prodavnica https://playplus.rs/ je web sajt namenjen prodaji proizvoda koje naša firma ima u ponudi. Korisnik ili kupac je osoba koja koristi usluge naše Internet prodavnice u nameri da određene proizvode kupi ili da se o njima informiše, ako želi da ih direktno kupi u našim maloprodajnim objektima. Svaki korisnik usluga Internet prodavnice prilikom registracije prihvata uslove korišćenja sajta i saglašava se da će se komunikacija i kupoprodajni odnos odvijati shodno Zakonu o zaštiti potrošača. Takođe, pre slanja porudžbine, kupac prihvata uslove pod kojima se realizuje kupovina na daljinu i prihvata saglasnost sa članovima zakona koji se odnose na povraćaj robe kupljene na daljinu a koji se odnose na njegove obaveze kao kupca.

Cene u internet prodavnici

Sve cene su iskazane u dinarima sa uračunatim PDV-om. Cene na sajtu važe samo za artikle koji se prodaju u web prodavnici i mogu da se razlikuju od cena u našim prodavnicama. PLAY PLUS zadržava pravo promene cena bez prethodne najave, bilo da se radi o povećanju ili smanjenju cena. Ovo ne važi za artikle na akcijama i za sniženja, koji se posebno najavljuju. Iako se trudimo da cene na sajtu budu maksimalno ažurne, može se desiti da se potkrade greška. Osobe iz naše firme zadužene za Internet prodaju obavezno kontaktiraju kupca telefonom posle svake Internet porudžbine, upravo da bi se izbegle neprijatne situacije.

Isporuka robe

PLAY PLUS robu isporučuje komercijalnim kurirskim servisom. Za usluge isporuke proizvoda kurirska služba naplaćuje kupcu troškove isporuke robe, po cenovniku kurirske službe. Pročitajte više na strani Isporuka robe.

Servis, garancija i reklamacije

Svi artikli koje prodajemo imaju obezbeđene servise. PLAY PLUS ne servisira uređaje, ali je dužan da u zakonskom roku važenja saobraznosti robe obezbedi usluge primanja i slanja neispravne robe servisima. Reklamacije se podnosi lično u našim prodavnicama ili preko telefona ili slanjem elektronske pošte na našu adresu. Svaka naša prodavnica ima lica zadužena za obradu reklamacija koja će vam rado pružiti pomoć u takvim situacijama. Bitna napomena: kupac je dužan da se pridržava napomena o korišćenju artikla koje je proizvođač/prodavac naveo u uputstvu za korišćenje. Kupac ne može da ostvari svoja prava u slučaju da je fizički oštetio proizvod, ako je neispravan proizvod servisiralo nestručno lice ili lice koje nije ovlašćeni serviser, ako se nije pridržavao uputstava za upotrebu i tako izazvao kvar uređaja, ako je kvar nastao dejstvom tzv. više sile (udar groma, poplava, požar itd). Na sve žalbe i reklamacije kupac će dobiti odgovor u najkraćem mogućem roku a dobra praksa naše firme je da se svi problemi rešavaju dogovorom na obostrano zadovoljstvo. Ako se, međutim, dogovor ne postigne, Zakonom o zaštiti potrošača predviđene su mogućnosti vansudskog rešavanja sporova. Pročitajte opširnije na strani Reklamacije.

Zakon o zaštiti potrošača

Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 88/2021 od 11. septembra 2021. god), kupovina preko našeg prodajnog Internet sajta smatra se prodajom na daljinu. U slučaju prodaje na daljinu, Zakon ustanovljava pravo kupca da odustane od ugovora (kupovine) u roku od 14 dana od dana kada je primio proizvod (Članovi 27 i 28. Zakona). Prilikom odustanka kupac ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje od kupovine. Odustanak od kupovine može se desiti zato što kupljeni proizvod ne odgovara karakteristikama i opisu na sajtu, ako je neispravan, ako nije ispunio očekivanja kupca u pogledu funkcionalnosti ili iz bilo kog drugog razloga bitnog za kupca, a sam kupac ne mora da obrazloži razlog vraćanja. Kupac nema pravo da odustane od ugovora u slučajevima koji su nabrojani u članu 36. Zakona o zaštiti potrošača.